Странице

субота, 12. фебруар 2011.

Priča o valjušku

Volim knjige i volim da čitam, pa  pokušavam da tu svoju ljubav prenesem i deci.
Mislim da sam uspela u tome, jer često nam dan počne tako što mi Lili ili Mili bosonogi dotrče u krevet i narede Čitaj! (ili Mili Ćita(j) mama!). Ogili je obično ujutru kad ustane gladan...

Sakupili smo zavidan broj što knjiga, što slikovnica, napravili novu policu za knjige, a onda je i ona postala tesna.
I čvrsto sam rešila da je za dogledno vreme stvarno dosta sa kupovinom.

A onda u vrtiću pročitam da su sva deca besplatno upisana u lokalnu bibliteku. Bez prevelikih očekivanja odvedem Lili da izaberemo neke knjige i prijatno se iznenadim fondom knjiga za decu. Mislila sam da neću naći novija izdanja od lektira iz perioda mog školovanja, ali srećom nije bilo tako.
Videla sam dosta naslova koji su ostali na listi želja nakon posete sajmu knjiga.

Jedna od njih je i Priča o valjušku.


Knjiga Priča o valjušku i naši junaci za igru

Napisao ju je Brana Cvetković, a izdao Kreativni centar.
Zanimljiva priča u stihovima o valjušku koji beži iz činije u šumu i tamo susreće životinje koje žele da ga pojedu. Da bi se spasao, on im peva pesmu...

Kako su deca tražila da je pročitam više puta, odlučila sam da im iscrtam likove koje su oni obojili i sa njima se igrali tokom dana. Lili je uspešno izvela i celu predstavu sa sve pesmicom koju Valjuško peva.

Нема коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...