Странице

четвртак, 24. фебруар 2011.

Čestitke za 8.mart (II deo)

Nastavili smo sa pravljenjem čestitki.

Čestitka u obliku srca


Čestitka srce

U pravljenju ove čestitke učestvovali su svo troje.
Mamin (tj. moj) posao je bio da secka i da sredi neopisiv nered po završetku posla. Iako sam prvobitno mislila da rade otiskom prstiju ili šake, nisam bila raspoložena za veliko spremanje, pa sam im napravila pečate od krompira u obliku srca uz pomoć modle za kolače. Međutim, od elegantnog posla nije bilo ništa, na kraju su bili kompletno  umazani (ovi mlađi, dok Lili ume da pazi, a Mili je sto puta tražila da joj se operu ruke, jer ne voli da bude prljava).

Dobili su po papir u boji A4 formata na koji su otiskivali (i zamazivali) svoje pečate.

Pečati od krompira
Rezultat pečatiranja
 Od pečatiranog papira sam isekla srce i zalepila na pripremljenu čestitku od hamera, koju je Lili ukrasila sa srebrnim lepkom sa šljokicama.

Čestitka sa cvetom od papira

Lili pravila cvetiće po uputstvu koje možete videti ovde, ja sekla, Lili lepila na čestitku (Mili i Ogili smetali pomagali):

Čestitka cvetić

Čestitka - kolaž - cvetići

Napravila ju je Lili samostalno od pripremljenog hamera i zelene papirne trake, koju je sama sekla rebrastim makazama na kvadrate, lepila na čestitku i ukrasila cvetićima koje je napravila uz pomoć bušača za papir u obliku cvetića.


Lili: čestitka
Pitam je: Hoćeš li ovu da daš vaspitačici?
Kaže: Ne mogu, mnogo je lepa, biće moja.

Нема коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...