Странице

недеља, 20. фебруар 2011.

Igračke: zec JoJo igra žmurke

Već neko vreme pripremam post  na temu korisnih igračaka, ali nikako da ga završim. U statistici sam primetila da za ovo kratko vreme postojanje mog bloga nekoliko poseta je bilo od strane onih koji su 'googlali' na temu zec Jojo igra žmurke.


Jojo zec igra žmurke

Pa da napišem nešto o njemu: dobili smo ga u paketiću, nabavljen je u Ofy-ju, cena nešto preko 4000 dinara(40 evra), za uzrast preko 18 meseci.

Radi po sledećem principu : ima šargarepu koje dete drži i sa njom se krije. Senzor se nalazi u šargarepi, zec je traži. Priča srpski, kaže nešto poput Počnimo igru skrivanja, sakrij se... Spušta uši i broji do 10. Dete bi za to vreme trebalo da se sakrije, pa zec počinje da ga traži. Dok traži sve vreme priča: pomozi mi da te nađem, pljesni  rukama i slično... Ume da zaobilazi nameštaj. Ishod: ili pronađe dete (šargarepu), ili ako je predaleko, posle par neuspelih pokušaja predlaže mu da se ponovo sakrije i hvali ga da je odličan skrivač.

Elem, u praksi kod nas nijednom nisu odigrali igru kako treba. Čim zec počne da broji, klinci izlaze iz skrovišta, dižu mu uši. Isto čim zec kaže Pomozi mi da te nađem , oni istrščavaju iz skrovišta, hvataju zeca u naručje i govore mu Evo me... Šargarepa ostaje skrivena, a zec i dalje govori Ne vidim te...Pa evo me, pa mama, pa  kako me ne vidi, itd...

Zaključak: interaktivna igračka koja odlično govori srpski, i to je to za sada... Kako su u međuvremenu izgubili interesovanje za nju, odložila sam je za kasnije...

Uporediću je sa sličnom igračkom: pretprošle godine su dobili kucu sveznalicu, koja lepo priča, peva i broji na srpskom jeziku i koja im je bila dugo omiljena igračka i nosili su je svugde sa sobom, dok je zec posle samo mesec počeo da skuplja prašinu...

3 коментара:

Unknown је рекао...

Procitala sam vas tekst o ovom Zecu koga nameravam da kupim cerkici za rodjendan,zanima me,posto iz teksta shvatam da se vasa deca vise ne igraju sa Zecom,da li bidte je mozda prodali,jer kako kazete,brzo je pocela da skuplja prasinu :) Pozdrav!

3xmama је рекао...

Tina, odgovor vam je poslat na mail...

Unknown је рекао...

Da li neko zna gde moze da se nabavi ova igracka? U napred hvala.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...