Странице

петак, 26. август 2011.

Preporučujemo: Zemlja čuda

Kao što sam već najavila u jednom od prethodnih postova, petak će biti dan za preporuku knjige, igračke, aktivnosti..., koja se deci BAŠ dopala.
Zemlja čuda - uradi sam je knjiga koju smo otkrili u biblioteci. Stajala je na najvišoj polici i izgledala je kao da je na izložbi i da nije predviđena za iznajmljivanje. Privukla nas je svojim velikim formatom...A kad smo zavirili u nju, Lili i ja smo se odmah složile da je uzimemo.
Lili mi je objasnila: "Vidi mama, tu ima svašta nešto da se pravi."




I zaista, knjiga obiluje kreativnim idejama za rad sa decom. Tu je mnoštvo ideja za pravljenje raznoraznih predmeta od papira i kartona; kamenja i plute; konca, tekstila, dugmadi i perlica; lišća, cveća, plodova i drveta; perja i školjki, plastičnih flaša...



Primeri iz knjige: figure od jesenjih plodova
 Mi smo već izabrali šta ćemo praviti :-)

Autor knjige je Čerge Aniko, a izdavač je Zmaj DOO, Novi Sad.





Нема коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...