Странице

среда, 21. децембар 2011.

Krune - ideje

Polako se pripremamo za predstojeći maskenbal u vrtiću.
Devojke su se izjasnile: Lili želi da bude vila, a Mili - princeza.

I obema treba kruna.
I čarobni štapić, naravno :-)

A dok ne napravimo svoje, evo par ideja sa interneta:


Krune

Jednostavne su za izradu, a deci će biti zadovoljstvo ukrašavati ih. Potrebno je samo malo čvršćeg papira ili kartona, šljokica, perlica, raznih drangulija za ukrašavanje...I naravno malo mašte...

Korisni linkovi:
- krune za bojenje i štampanje
- Kaboose



5 коментара:

Ninočka је рекао...

Maskembal, ja to obožavam. Kod nas je u vrtiću ove godine ŠEŠIRIJADA. I to mi je baš super ideja. Za vikend krećemo u akciju pripreme. Slike kačim stim stigne, ako ne ove onda naredne godine :).
Jedva čekam da vas vidim "opremljne", ne zaboravite vilinski prah i poslugu, ko je još video princezu bez toga? Mislim, mama eto i tebe u nekoj ulozi :), pa zar nismo sve prošle kroz to?!?
Želim vam super provod!!!

Анониман је рекао...

Ja obožavam krune! :-)
Posebno najviše obožavam krunu kraljice Elizabete 2.! :-)

Анониман је рекао...

I još!😳 Volim ih I IZRAĐIVATI😳😳:-)! Jednom sam od papira napravio krunu nalik kruni kraljice Elizabete 2. :-) :-)!

Анониман је рекао...

I još! :-) Uskoro u mojoji školi ćemo imati MAŠKARE 15.02.2024.!! :-) :-)
I naručio sam krunu kralja Charlesa!
I stići će već 20.12.2023.!!!!:-) :-) :-) :-)
Jedva čekam!!!!!! :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Анониман је рекао...

I još nešto! :-) :-)
Najdraža kruna mi je ona u
↙ (donjem lijevom kutu)!
:) :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...