Странице

четвртак, 29. септембар 2011.

Preporučujemo: Čarobna vodena bojanka

Prethodnih dana deca su se zabavljala sa novim čarobnim bojankama.
Prvi primerci su dobijeni od tetke, a kako su im se veoma dopale, ubrzo smo dopunili "kolekciju".

Bojanke se prodaju sa četkicom i da bi se bojilo potrebna je još samo voda.
Nisu potrebne vodene boje, pa su zgodne i za one najmlađe.
Listovi su premazani specijalnim bezbojnim premazom tako da kad dete prelazi mokrom četkicom preko površine papira - crtež dobija boju!

Čarobne bojanke

Mana im je mali broj strana i to što je potrebno čekati da se prethodni crtež osuši, da bi se prešlo na sledeći ;-)

Izdavač je "Mono i manjana", a ima ih i "Leo Commerce".




 

3 коментара:

Škrabalica је рекао...

Meni se ne dopada (mono&manjana verzija) što su boje blede na papiru, ali to mom detetu ne smeta. kakve su leove bojanke po tom pitanju?

Škrabalica је рекао...

Inače, probala sam i uradi sam verziju koju videh kod Ane, ali ne ide sa temperama. Stvrdnu se i ne mrdaju :(
http://pinterest.com/pin/228365077/

3xmama је рекао...

I mi smo isprobali samo bojanke Mono i manjana, ali ne one koje imaju paletu, već one koje se samo premazuju mokrom četkicom. Boje nisu intenzivne, ali nisu ni mnogo blede. Crtež nakon bojenja izgleda kao akvarel :-)
Ta "uradi sam" varijanta mi je promakla, pogledaću...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...