Странице

недеља, 16. октобар 2011.

Sajam knjiga - nagrađene dečije knjige

Sastavljajući listu želja za predstojeći Sajam knjiga, zainteresovalo me je koje su to dečije knjige koje su proteklih nekoliko godina dobile nagradu "Dečija knjiga godine" od strane stručnog žirija.

I evo tog spiska:

2010. Prognana bića - srpska mitologija (Orfelin izdavaštvo - Novi Sad)

2009. Špijunologija (izdavač Mono i Manjana)

2008. Edicija Ovako se živelo (izdavač Kreativni centar)

2007. Zoološka pesmarica, autor Branko Stevanović (izdavač Zavod za udžbenike)

2006. Daj mi krila jedan krug, autor Vladimir Andrić (izdavač Kreativni centar)



2005. Narodne pesme i igre za decu (izdavač Kreativni centar)

2004. Duškova kuća (izdavač Via Connect International)



2003. Biblioteka "Pustolovine" (izdavač Kreativni centar)
......

Većini ovih knjiga moja deca još nisu "dorasla".
I mada knjige ne biram po kriterijumu da li su nagrađena ili ne, desilo se da u kućnoj biblioteci imamo nešto od gore pomenutih naslova. Najdraže su nam one iz edicije Pustolovine Kreativnog centra, koja je u međuvremenu proširena i dopunjena.


3 коментара:

Škrabalica је рекао...

I mi volimo Pustolovine, ali i Zoološku pesmaricu.

3xmama је рекао...

Prošle godine sam na Sajmu knjiga bila u potrazi za zbirkama pesama (http://rastemo.blogspot.com/2011/02/poezija-za-decu-omiljene-knjige.html). Između ostalih tražila sam i Zoološku pesmaricu, ali je Zavod, prvog dana Sajma, nije imao na svom štandu?!
Tako da nisam imala prilike ni da je vidim...

Škrabalica је рекао...

Mi smo bile u ponedeljak, i kod Zavoda je bilo baš malo dečijih knjiga (ili ja nisam videla) ali čini mi se da je bila edicija sa Zoološkom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...