Странице

петак, 7. октобар 2011.

Igračka od ambalaže - II deo

Kada smo završile sa pravljenjem kućice od ambalaže i kada sam videla sa kakvom se radošću Lili igra sa njom, lako sam mogla da predvidim mogući scenario: da sutradan neće želeti da je ostavi u vrtiću.
Zato sam odlučila da napravimo još jednu igračku od ambalaže, ali neku vremenski manje zahtevnu.
I izbor je pao na slagalicu od kartona.

Dva kartona istih dimenzija, nalepnice, lepak, skalpel i lenjir je sve što je potrebno da bi se napravila ova slagalica.

Slagalica

Iz jednog kartona je skalpelom "izvučen" pravougaonik nešto manjih dimenzija, na koji su zalepljene sličice, a zatim je isečen na kvadrate (delove slagalice). Deo koji je ostao je zapravo ram i on je zalepljen na drugi karton. Svrha mu je da se prilikom slaganja delovi ne pomeraju.


Ram slagalice smo ukrasile flomasterima.
I to je to. Domaći zadatak završen :-)

2 коментара:

Ninočka је рекао...

Veoooma kreativno, kucicu ni ja ne bih ostavila u vrticu da sam dete. A za slagalicu bih razmislila, par dana, dok se ne izigram.
Super su!!!

3xmama је рекао...

:-)
I ona je za slagalicu razmisljala, morale smo malo da se "ubedjujemo"...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...