Странице

четвртак, 8. март 2012.

Čestitke za 8. mart

Ove godine uopšte nije bilo dileme kakve ćemo čestitke praviti.


Ivonina čestitka,
zapravo sad je moja ;-) a  Ivona je autor

O Ivoninim čestitkama sam već pisala.
A kad nam je jedna i stigla na kućnu adresu, devojke su odmah rekle: "Kako je lepa! Hoćemo li i mi da napravimo ovakvu?" Meni se dopalo to što uopšte nisu posumljale da li mogu tako nešto da naprave, pa je samo preostalo da prionemo na posao :-)



Lili

Mili i mama, kolaž tehnika uz dodatak šljokica i cvetića

Zelenu čestiku je ukrašavao Ogili,
uz puno dobre volje i premalo strpljenja :-)


Srećan 8. mart!

3 коментара:

gospodja Tralalalinski је рекао...

Divne su drugari, sladje od originala!

Marija је рекао...

Ja mogu samo da se složim i da klimam glavom :-D

Анониман је рекао...

Zvući šapatastićno!!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...