Странице

четвртак, 24. новембар 2011.

Čarobna snežna kugla


Sećate li se onih bajkovitih kugli u kojima pada sneg kada se promućkaju?

Jednu, poput tih, smo napravili u "kućnoj varijanti".
U nju smo "zarobili" Deda Mraza i naravno - sneg.





Za izradu je korišćena teglica od bebi hrane, figura Deda Mraza, zatvarač za postolje i šljokice.
Sve je lepljeno silikonom, tj. pištoljem za vruće lepljenje.



Potreban materijal

Ideja je preuzeta sa sajta Chilhood101, gde možete videti i detaljnije uputstvo.




6 коментара:

Marija је рекао...

Fenomenalno !!!
Ja sam bas juce naletela na
http://www.slikajme.com/index.php?option=com_content&view=article&id=107:snena-kugla&catid=53&Itemid=171
i pocela da razmisljam o neki homemade varijantama
Hvala na uštedi vremena :-p

olja је рекао...

Imamo i mi jednu ovakvu od prosle godine :)
Ista teglica, samo je figurica drugacija.
Super je ideja :)

Zoka је рекао...

Suuupeeer :-)
Ima to neki fazon pa se u vodu doda glicerin i onda sljokice i sva ta cuda koja padaju - padaju sporije, samo ... mi smo napunili tridesetak teglica, a boca gicerina nam je bila premala za toliko kugli :-(
Ali dobro, bile su lepe :-)

stocicu postavi se је рекао...

Joj,preslatko:))pravila sam sa mojim školarcima ovo pre par godina.Samo smo mi i figurice sami pravili od plastelina.

stocicu postavi se је рекао...

Što se glicerina tiče ,stavljali smo i njega i zaista je efekat pravi.

Анониман је рекао...

OOOOOOOO! )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...