Странице

четвртак, 17. март 2011.

Pošla koka na pazar

Reč je o prepričavanju poznate priče na osnovu slika poređanih po redosledu pojavljivanja u delu.
U Montesori programu ova vežba se preporučuje u cilju razvoja jezičkih sposobnosti, odnosno razvoja sposobnosti naracije i obogaćivanja rečnika.

Mlađa deca vole priče koje imaju veći broj ponavljanja, kao što su Deda i repa, Priča o valjušku, Zunzarina palata...

Pošla koka na pazar je slična priča ponavljalica, ali sa većim brojem likova. I sam tekst je nešto teži, jer sadrži dosta reči nepoznatih mlađem uzrastu dece. Mi imamo slikovnicu koju je priredila Gordana Maletić i bogato ilustrovala Ana Grigorjev (izdavač Evro-Đunti).


Prva strana slikovnice Pošla koka na pazar

Slikovnicu sam im najpre čitala "sa prevodom", izbegavajući nepoznate pojmove da bi mogli u potpunosti da razumeju tekst, a u ponovnim čitanjima sam uvodila i nove pojmove objašnjavajući ih.

Kad je tekst savladan, napravljene su  kartice. Likovi su zalepljeni na kartice koje su na poleđini obeležene rednim brojevima po redosledu pojavljivanja u priči.
Cilj im je da detetu olakšaju prepričavanje.


Kartice za podsticanje razvoja sposobnosti naracije
A ko je zaboravio, evo podsećanja šta je bilo na kraju:

Epilog :)
Korisni linkovi:

4 коментара:

Zoka је рекао...

Odlicna ideja! Sada cu i ja da napravim kartice :-)

Sandra је рекао...

Molim Vas, da li mogu dobiti ISBN za ovu slikovnicu? Zivim u Kanadi, tako da je jedino uz pomoc ISBN-a mogu pronaci i naruciti...
Hvala!

3xmama је рекао...

Sandra, ISBN ove slikovnice je
978-86-505-0537-3
Ako ne uspete da pronadjete ovu slikovnicu, posaljite mi mail, mozda Vam mogu pomoci.
Inace ova prica se moze naci i u knjizi "Price iz sume" istog izdavaca.

Sandra је рекао...

Hvala puno, potrazicu, pa cu vam se javiti :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...